Інструктор з фізичної культури Третякова Світлана Олексіївна/Files/images/15/image004.jpg

Стаж роботи 10 рокі

Освіта неповна вища

Тема творчої роботи: «Комплексний підхід до фізичного виховання через упровадження інноваційних технологій.»

Вивчаючи особливості кожного вікового періоду, теорія фізич­ного виховання дошкільників, узагальнюючи наукові дані та прак­тичний досвід, визначає завдання фізичного виховання, доцільні засоби та методи, оптимальні організаційні форми процесу фізич­ного виховання.

У перші шість років життя фізичне виховання є основою всебічного розвитку дитини. У цей період закладається фундамент здоров’я, нормального фізичного розвитку та виховуються основні риси особистості людини. Тому створення відповідних умов для комплексного вирішення цих завдань завжди було предметом вивчення теорії фізичного виховання дошкільників.

Організм дитини дуже гостро реагує на незначні відхилення від норми в оточуючому її середовищі, що пов’язане з його інтенсивним розвитком та недостатньою функціональною зрілістю окремих органів та систем. Зв’язки між соматичними та психічними процесами у дошкільників більш міцні, ніж у дорослих.

Тому теорія фізичного виховання обов’язково враховує психічні та анатомо-фізіологічні особливості дітей раннього та дошкільного віку, науково обґрунтовуючи засоби та методи фізичної культури дитини.

Вивчаючи та враховуючи закономірності потенціальних можливостей дитини у кожному віковому періоді, теорія фізичного виховання передбачає розроблення найбільш ефективних засобів фізичної культури для дітей від народження до шести років, які систематизуються відповідно до вікових груп у програмах для дошкільних закладів. Потенційні можливості дітей у руховій підготовці з часом збільшуються, змінюються деякі умови фізич­ного виховання дошкільників (матеріальна база, професійний рівень вихователів та ін.), накопичується фактичний матеріал досліджень, пов’язаних з оптимізацією засобів та організаційних форм з фізичної культури. Тому через певні періоди (5-6 років) удосконалюються та змінюються програми виховання для дошкільних закладів (розділ «Фізична культура»), де реалізуються основні вимоги теорії фізичного виховання щодо всебічного розвитку дітей на сучасному етапі становлення нашого суспільства.

/Files/images/15/image002.png

/Files/images/IMG-d199bac7ed7730d492685346fa330456-V.jpg/Files/images/IMG_5719.jpg/Files/images/IMG-23c732ec6b417f9ccdfa3b540e189f26-V.jpg/Files/images/IMG-9144905573168b8c447a748b0cbc7f3a-V.jpg/Files/images/photo_1489767768.jpg/Files/images/IMG_20161116_100448.jpg/Files/images/IMG_20161116_101241.jpg/Files/images/IMG-311cc783002849edd0bb4a13c218733f-V.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 1011